Liebherr SFNsfe 5247 Plus - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr SFNsfe 5247 Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

j**s@g**x.net 11-10-2023
Geschreven voor: Liebherr SFNsfe 5247 Plus

Afgelopen week onze nieuwe sidebyside koel/vries combinatie ontvangen. Wat een mooie combinatie. Ziet er erg mooi uit en is praktisch van binnen. Ruim, geordend en stil in het gebruik. Afspraak maken voor de bezorging koste geen moeite en de installatie door monteurs was prima. Ze werkten netjes en wisten wat ze moesten doen. Hopelijk hebben we hier jarenlang plezier van. Kortom een erg tevreden klant.

j*********@k********* 31-05-2023

Bevalt erg goed.

Geschreven voor: Liebherr SFNsfe 5247 Plus

Gekozen voor deze side by side vries-koelkast omdat de kleur perfect past bij de rest van de keuken.
Ook vanwege de kwaliteit van een merk als Liebherr.
Voldoende ruimte en flexibele indeling.
Maakt heel weinig geluid.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Stil
  • Kleur

Minpunten

SJAP 07-04-2023

Mooie grote degelijke stille vriezer.

Geschreven voor: Liebherr SFNsfe 5247 Plus

Mooie grote stille vriezer. Gekozen vanwege goede recensies, grootte en ijsblokjesmaker.
Neerzetten, stekker in stopcontact en water aansluiten, ... klaar.
Alleen mist uitleg over bedieningspaneel. alleen temperatuurinstelling wordt genoemd. Andere functies krijgen geen uitleg

Pluspunten

• Degelijk
  • Stil
  • Grote capaciteit
  • Mooie uitstraling
  • Ijsblokjesmaker

Minpunten

• Instructie bedieningspaneel